Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2024, poz. 1411).

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowaj jest Pani Małgorzata Jędrzejek.

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej

ul. Żwirki i Wigury 7, 34-600 Limanowa

tel. (47) 83 45 413

email: kpp@limanowa.policja.gov.pl

Metryczka

Data publikacji : 03.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
Osoba udostępniająca informację:
Jolanta Batko Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
do góry