KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2024, poz. 1411).
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowaj jest Pani Małgorzata Jędrzejek.
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
ul. Żwirki i Wigury 7, 34-600 Limanowa
tel. (47) 83 45 413
email: kpp@limanowa.policja.gov.pl